Migos - Straightenin (Official Video)

Watch the official video for Migos - "Straightenin"

Stream//Download Migos new single "Straightenin" here: QualityControl.lnk.to/Straigh...

Follow Migos on socials:
migos
THEMigosAtl
migos

Migos - "Straightenin" Lyrics:

[Intro]
(DJ Durel, Ay Castro go crazy)
Yeah (Soo), we gone (huh)
Stop, we good (stop)
Chill, we on (chill)
Scale (huh), let’s go (let’s go)
Domingo (huh), let’s go (migo)
Take (huh), let’s go (huh)
Set, let’s roll

[HOOK]

Straightenin’
Straightenin’ (woo)
Straightenin’
Yeah (straight)
Straightenin’
Straightenin’ (soo)
Straightenin’
Yeah (straight)
Don’t nothing get straightenin’ but straightenin’ (hey)
Don’t nothing get straightenin’ but straightenin’ (soo)
Don’t nothing get straightenin’ but straightenin’ (straight)
You don’t get shit straight if you don’t straightenin’ it (sah)

[QUAVO]

In this game, sit back be patient (gang)
Niggas act like the game went vacant (huh?)
Niggas act like something been taken (took what?)
Ain’t nothing but a little bit of straightenin’ (I’m tellin ya)
Been kicking shit popping out daily (go)
On an island, it’s a movie I’m making (that’s facts)
I’m counting dineros with Robert De NiroHe telling ‘em that Cho amazing (ay)
Put that shit on (shit on) , Niggas get shit on (shit on)
I bought two whips, and I put my bitch on (skrt)
She put this wrist on (wrist)
She factory set it with Richard Mille prongs (ice)
Turn a pandemic into a bandemic
You know that’s the shit that we on (yessir)
Them niggas gon pull up and act like this shit is together
We don’t fuck with you homes (fuck em)
Uh uh, I don’t do the fake kicking (no)
There go a rocket, is Take in it? (soo)
It’s a problem with ‘phew then we straightenin’ in (straight)
Swap out the cat put a demon in it (skrt)
Upgrade the bando put fiends in it (woo)
I got some shooters you ain’t seen with me (graaa)
We’ll run that shit back I just seen Tenet (woah)
We’re going to get straightenin’

[HOOK]

Straightenin’
Straightenin’ (woo)
Straightenin’
Yeah (straight)
Straightenin’
Straightenin’ (soo)
Straightenin’
Yeah (straight)
Don’t nothing get straightenin’ but straightenin’ (hey)
Don’t nothing get straightenin’ but straightenin’ (soo)
Don’t nothing get straightenin’ but straightenin’ (straight)
You don’t get shit straight if you don’t straightenin’ it (sah)

[TAKEOFF]

You don’t get shit str
aight if you don’t straighten it (no)
I’m the type to sit back and watch patient (watch)
Do a trick with the stick it’s amazing (stick)
In the bando trappin out vacants (bando)
Locs on like I’m starring in the Matrix (Matrix)
I keep the cookie like my grandma made it (cookie)
I keep the keys and the pounds and the babies (keys)
And the bricks came white like Shady (white)
Drive the Lambo through the avenue (skrt)
Pretty lil bih with a attitude (bad)
Give a shoutout to the white boy (boys)
All white Rolls look radical (radical)
Keep you a fire, don’t let them take it (no)
If they get yours you gotta get straightenin’ (straightenin’)
I catch a opp I give him a facelift (opp)
My niggas lurkin and spinnin the day-shift (lurk)
I got them racks when you see me (rackades)
Spin back to back it’s a repeat (spin)
Championship it’s a three-peat (three)
Shoot out the window like Drizzy and Freaky (freak)
I keep it on me believe me (yessir)
I be up high where the trees be (high)
I go and put on so much of this iceThey say don’t touch me you gon’ freeze me (freeze)

[HOOK]

Straightenin’
Straightenin’ (woo)
Straightenin’
Yeah (straight)
Straightenin’
Straightenin’ (soo)
Straightenin’
Yeah (straight)
Don’t nothing get straightenin’ but straightenin’ (hey)
Don’t nothing get straightenin’ but straightenin’ (soo)
Don’t nothing get straightenin’ but straightenin’ (straight)
You don’t get shit straight if you don’t straightenin’ it (sah)

[OFFSET]

Get my straightenin ’ (straightenin)
Automatic handgun like the Navy (automatic)
I keep a hundred round drum I ain’t fading
Turn a nigga to a mummy with the payment
Terminate him with the money, it was gravy (Terminator)
Spin an opp block, rock a bye baby (rockabye)
Made his heart stop made his momma hate me (make em hate me)
We were trappin out the spot out the basement (out the spot)
Tasmanian devil we spin on your block (spin)
I pop a perk and I’m going berserk
And I woke up and bought me a drop (like fuck it)
Straight to the point I get straight to the straightenin’
Your buddy he can’t even walk (straight)
We gutted him nobody talk (we gutted him)
New Cullinan stars start to fall (new Cullinan)
Trappin and hustlin beat down the walls (beat down)
I’m with the steppa north side reppa
Qua keep a mac in the back of the Tesla (Qua)
I’m with the gang we could never be selfish (gang, gang, gang)
Watch how I dress I’m the drippin professor
Bought a Kill Tech then I bought a compressor (Kill Tech)
Time to press him, eat him for breakfast (hey)
Taught him a lesson I’m never confessing (hey)
Left him a message, somebody’s stretcher (str...

Kommentteja

  1. Camilo Oliveira

    Camilo Oliveira4 tuntia sitten

    PAGA O FELP22 CARALHO !!!!

  2. Guru Weezy

    Guru Weezy4 tuntia sitten

    😂😂 when @lilbaby said it just a lil straightenin 🤣🤣 lowkey few words answers it all lil baby and polo g got it this year why they trying to get straightened

  3. William Daniels

    William Daniels5 tuntia sitten

    Bricks white like shady shout out white boys

  4. Tyler Gustafson

    Tyler Gustafson5 tuntia sitten

    My GF listens to this song in the AM while she straightens her hair 😏 they killed it

  5. Kir Visions

    Kir Visions5 tuntia sitten

    Takeoff 2 underrated

  6. MISSLOVELYREE

    MISSLOVELYREE5 tuntia sitten

    STRAIGHTENING FACTZ MIGOS FOR LIFE BANGERS AFTER BANGERS 💯💯💯💊💉

  7. Lucky Raisin

    Lucky Raisin6 tuntia sitten

    What's skkrrraaaighten?

  8. Ary

    Ary6 tuntia sitten

    Fire collab we need

  9. Jeremy Lesesne

    Jeremy Lesesne6 tuntia sitten

    By Far da hardest trackdis year !!!🚨🚨🚨🚨🚨

  10. rappers diss

    rappers diss7 tuntia sitten

    What the fuck is this

  11. Gladys Kroma

    Gladys Kroma8 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/fpaypamEeMCpjqg.html

  12. ThePromoter

    ThePromoter8 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/eoOZnNezZcV1hGk.html

  13. Jose Robledo

    Jose Robledo8 tuntia sitten

    These the Migos i remember. 🔥

  14. ElEmma Jr.

    ElEmma Jr.9 tuntia sitten

    This shit is Fire🔥

  15. Brownie Bytes

    Brownie Bytes10 tuntia sitten

    The intro hard quay

  16. Antonio levy

    Antonio levy10 tuntia sitten

    Gots to be the dumbest hook i ever heard. Verses decent though. Offset went crazy

  17. Trap House

    Trap House10 tuntia sitten

    Crazy crazy crazy⛦⛦⛦⛦🔥🔥

  18. Johnpaul Coffin

    Johnpaul Coffin10 tuntia sitten

    Fire

  19. Canna Butter Music

    Canna Butter Music10 tuntia sitten

    Can someone confirm that ‘The bricks came white like shady’ @1:53 and ‘give a shout-out to the white boy’ @1:58 are Eminem shout outs ?

  20. Am Bena

    Am Bena14 tuntia sitten

    Migos killin it blasting it in the jeep neighborhoods so mad lmao

  21. emmanuel kariuki

    emmanuel kariuki14 tuntia sitten

    how does this not hove 1 billion views

  22. Stefan VASILEV

    Stefan VASILEV16 tuntia sitten

    Skreimen

  23. Stefan VASILEV

    Stefan VASILEV16 tuntia sitten

    Coolll

  24. Jorge Ndonga

    Jorge Ndonga16 tuntia sitten

    Angola, We ON

  25. Plomo R6

    Plomo R618 tuntia sitten

    M !!!!

  26. 1CHOPSTIXX

    1CHOPSTIXX19 tuntia sitten

    straighteniinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

  27. Brandon Acklin

    Brandon Acklin19 tuntia sitten

    👑😲🛩️🔑

  28. Brandon Acklin

    Brandon Acklin19 tuntia sitten

    🤑🤑🤑🤑

  29. Brandon Gaspard

    Brandon Gaspard19 tuntia sitten

    Sometimes you just gotta remind mfs

  30. Blayden Appollis

    Blayden Appollis19 tuntia sitten

    Takeoff or QuavoHuncho?

  31. Akoos74

    Akoos7420 tuntia sitten

    2pac Soulja’s Story

  32. Jay Taylor

    Jay Taylor20 tuntia sitten

    Just realized they all have locks 🤣🤣🤣🤣🤣🤣....

  33. Anevia Edmond

    Anevia Edmond20 tuntia sitten

    Takeoff is my fucking favorite periodt

  34. David Phillips

    David Phillips20 tuntia sitten

    This one for u trae young

  35. David Phillips

    David Phillips21 tunti sitten

    I don’t do the fake kick it

  36. Akhil Nagapuri

    Akhil Nagapuri21 tunti sitten

    This is random to think about, but i’ve always admired Migos for sticking together. Yeah they’re brothers, but they’re also in a group together and family and business don’t always mix. I feel like music groups always end up having differences that lead to a break-up, but Migos have stood together through the years. That’s truly admirable.

  37. Wisdom

    Wisdom7 tuntia sitten

    They usually do their own thing , and just come together for albums, they’re not always tied together . They have their own lives

  38. Scott Hunter

    Scott Hunter21 tunti sitten

    They talking directly African Americans

  39. Lou H

    Lou H21 tunti sitten

    ?????

  40. Axel Tibert

    Axel Tibert22 tuntia sitten

    Legends never die 🔥👑

  41. Chrisyt_reid

    Chrisyt_reid22 tuntia sitten

    Offset when off on this one 🤣🔥🔥

  42. rujue tatou

    rujue tatou22 tuntia sitten

    The pumped process routinely fasten because reindeer microcephaly encourage over a troubled judge. penitent, hospitable shoe

  43. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  44. Marquise Thomas

    Marquise Thomas22 tuntia sitten

    I still wanna know what lil baby was talking about 😭

  45. Naij_

    Naij_19 tuntia sitten

    @Kay Johnson That's not what Lil Baby was talking about

  46. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  47. Carlos Cortez

    Carlos Cortez22 tuntia sitten

    Basic vocabulary don't even know advance English words😂😂😂😂😂😂

  48. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  49. Tracy ann Riggan

    Tracy ann Riggan23 tuntia sitten

    The Migos add are the best🥶🥶🥶🥵

  50. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  51. Kamron Palmer

    Kamron PalmerPäivä sitten

    We just gonna ignore offset walking out of frame in the end😂

  52. Beinomugisha Collins

    Beinomugisha CollinsPäivä sitten

    turned a pandemic into a bandemic

  53. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  54. Zoe

    ZoePäivä sitten

    Takeoff underrated FR💯💯💯🔥

  55. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  56. MurkyVideos

    MurkyVideosPäivä sitten

    slaps3️⃣0️⃣0️⃣

  57. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  58. Nathan GreenBlack

    Nathan GreenBlackPäivä sitten

    I'll do anything to be with the Migos.

  59. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  60. La'Chae lyttle

    La'Chae lyttlePäivä sitten

    This song so hard!!! I love Migos my fav group! 🥰❤️❤️🔥🔥🔥

  61. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  62. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  63. Chad SkullVevo

    Chad SkullVevoPäivä sitten

    My nigga quavo always kill his verse always gonna be my favorite rapper out of the group #Quavo Huncho🔥🔥🔥💪🏻💥💯

  64. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  65. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  66. Toray Cone

    Toray ConePäivä sitten

    🔥🔥🔥they back!!!! Migos

  67. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  68. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  69. david destorm

    david destormPäivä sitten

    “Ain’t nun but a lil bit of straightenin “ this ain’t yo first time here

  70. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  71. Isaac Diaz

    Isaac DiazPäivä sitten

    Ohhh my gooodd this shit is trassshhsh 😭😭😭

  72. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  73. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  74. Exotic Butterfly

    Exotic ButterflyPäivä sitten

    Just like dj Khalid he put a whole mix tap out of u ask me

  75. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  76. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  77. Milli Plays

    Milli PlaysPäivä sitten

    Had to wait thru the first two Cultures to get these upgraded Migos they finally unlocking the last flows

  78. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  79. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  80. tigrressa

    tigrressaPäivä sitten

    Offset my fave

  81. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  82. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  83. Bando Brando

    Bando BrandoPäivä sitten

    Offset ft. Migos

  84. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  85. jonathan sutton

    jonathan suttonPäivä sitten

    We just wanted to know if the Migos was Straight Quavo Thanks for the confirmation!

  86. Smitty D

    Smitty DPäivä sitten

    This beat got that same sample as 2 Chainz ft Drake - BIG Amount. 🔥🔥🔥

  87. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  88. Borelz

    BorelzPäivä sitten

    Love from funky town TX mayne

  89. Tanyewest

    TanyewestPäivä sitten

    “We'll run that shit back, I just seen Tenet” pls stop saying quavo ain’t the best just cause he the most popular😭😭

  90. R Nox

    R NoxPäivä sitten

    Straight fire 🔥🔥🔥

  91. baone ame

    baone amePäivä sitten

    Dj. Dre

  92. Real Talk

    Real TalkPäivä sitten

    Migossssss

  93. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  94. Dewan Harden

    Dewan HardenPäivä sitten

    Have y'all notice it's three of them and baby ☝️.

  95. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  96. Nicole Barlow

    Nicole BarlowPäivä sitten

    This song is ass lol y'all trippen That rattle sound is in every new song and is shitty

  97. CactusJack

    CactusJackPäivä sitten

    This song is on flik love it especially quavo's part so catchy and dope!!

  98. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  99. iManish

    iManishPäivä sitten

    Migos Forever strong 🎯🔐💯

  100. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  101. GALINHO FF

    GALINHO FFPäivä sitten

    ❤🥰

  102. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  103. TV Deep

    TV DeepPäivä sitten

    Listen 1, 2, 3 This music is publicity of my shop

  104. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  105. The Don A.R.K B Noah

    The Don A.R.K B NoahPäivä sitten

    Culture lll B Noah

  106. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  107. Polat Kalendar

    Polat KalendarPäivä sitten

    BEATIFUL SONG THANK YOU

  108. Cordell Everett

    Cordell EverettPäivä sitten

    Every time I get in an altercation with someone. This song comes on. Lol like fr

  109. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  110. Toray Cone

    Toray ConePäivä sitten

    Lol it’s on repeat lol

  111. Gotti Montana

    Gotti MontanaPäivä sitten

    Follow my ig @only1marlo_ ‼️💯🔥

  112. Kay Johnson

    Kay Johnson22 tuntia sitten

    fititle.info/one/videot/q5ulnratmdeXoX4.html

  113. donovanmcvick

    donovanmcvickPäivä sitten

    And the bricks came white like Shady 😎

  114. Gotti Montana

    Gotti MontanaPäivä sitten

    Sounds like the purge anthem. Just a lil bit!!

  115. Aaron Jones

    Aaron JonesPäivä sitten

    In this game sit6acc 6e patient .. fashizzle quavo huncho

  116. Braxton Bent

    Braxton BentPäivä sitten

    Offset and KD kinda look alike

  117. Jackie Loret

    Jackie LoretPäivä sitten

    swap out the cat....then put a demon in it..........???????

  118. NDS 11

    NDS 11Päivä sitten

    It’s such a basic bar how do u not understand it

  119. Darryl Jones

    Darryl JonesPäivä sitten

    They back 💯

  120. Hector Alejandre

    Hector AlejandrePäivä sitten

    At 1:11 I thought takeoff was a girl😭😭

  121. szymonthegoat

    szymonthegoatPäivä sitten

    QUAVO: ⬅️🙂➡️

  122. U Dario

    U DarioPäivä sitten

    man this guys are 200years behind london rappers

  123. lilsauce214

    lilsauce214Päivä sitten

    Sweetie thought she was walk all over Qa didn't she... ah,ah dem keys bitch‼️

  124. kenneth lynch

    kenneth lynchPäivä sitten

    💯💪🏿

  125. byersism

    byersismPäivä sitten

    0:20 0:30 1:08 1:31 2:30 3:00

  126. Ragazzi J

    Ragazzi JPäivä sitten

    THE OLD QUAVO CAME BACK STRAIGHT FIRE🔥🔥🔥

  127. Cherylin Rosemond

    Cherylin RosemondPäivä sitten

    True story. Didn't wanna leave my bed to go to work this morning. After a few minutes...Saw Quavo"s face then heard the song, Straightnin...Me: Ok I'll get up.

  128. Mm Digital Art studio

    Mm Digital Art studio Päivä sitten

    Favorites!!!! SKREEEEEEEEEEEEW!!!!!!!

  129. Justin Bryan

    Justin BryanPäivä sitten

    The abortive active unprecedentedly heap because dentist contradictorily remain by a obscene flame. near, nine intestine

  130. Eugenne Smith

    Eugenne SmithPäivä sitten

    Wake up to this 🔥🔥🔥

  131. Shannu Chowdary

    Shannu ChowdaryPäivä sitten

    Pandamic into bandamic

  132. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  133. racingcar 1

    racingcar 1Päivä sitten

    I'm domingo

  134. 3HOUSE

    3HOUSEPäivä sitten

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  135. Official Xelf

    Official XelfPäivä sitten

    fititle.info/one/videot/bJS3qqeRlrSFp20.html

  136. c polk

    c polkPäivä sitten

    Question does straightening . Meaning getting what they deserve as starting the new wave,culture, getting what the deserve by going to jay z .....is that straightening .lol

  137. Loonie

    LooniePäivä sitten

    how tf this shit got 30 million views this is garbage

  138. Naij_

    Naij_Päivä sitten

    Listening to this will improve your performance